Tack för ingenting...

Om det inte finns en mening med livet vrf skulle jag få ett? Jo för att alla ska ha något att klaga på ...
Fy fan vilket jävla liv man har hur fuck ska man kunna ändra på sig själv när man inte får någon hjälp överhuvud taget!? Jävla idioter heeela bunten vet inte om det finns någon man kan lita på eller någonting.. Kan ingen ta sina mini problem någonannanstans och se att vissa mår fucking skit tack för att du gjorde allt skit igen jävla fittkärring Du ska lida med mig nu jag ska göra vad som helst för att få dig att må sämre vad det är jag måste göra du ska få se... Du gör tillochmed så att jag skulle vilja ta mitt liv och se om någon ända skulle sörja mig för det är de jag börjar bli osäker på om någon har den tiden åt mig eller om jag är som ni säger ingenting alls?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0