Helluuu

Tjenare... nu sitter jag i skolan på svenska intensiven -.- ska typ skriva klart texterna men jag e redan klar och då är mitt straff att läsa ut bröderna lejonhjärta åhh palla... nee men nu mår jag typ bättre känner att skolan fick mig på bättre humör typ :o men sen ska jag ju hem igen hehe får se vad som händer men aja nu sitter jag och lyssnar på musik och får sjuuukt ont i öronen -.-' vrf ska just jag ha så känsliga öron :( nu ska jag läsa och förbättra lite på min text om en tjej som blivigt gravid och berättar för sin bästa kompis och dagen efter så vet heeela skolan om att hon pippat utan kondom haha fråga inte vrf vi skriver om det men det är ett måste -.-'' Aja byee bitches Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0