Hahah tjenare bloggen.......

Hehe nu ska jag faaaaan blogga asso !!! pallar inte med att typ vara den ända som inte bloggar heheh :P iaf tänkte berätta lite om dagen idag då...
Jag vaknade runt 7 imorse och började fixa mig inför dagen och så kom jag för tidigt t skolan (typiskt mig elr *INTE) iaf så hade vi svenska  och så har jag min lingon vecka så jag hade en sån sjuuuuuk mens värk och mådde inte bra. efter skolan jag jag iaf hem men sen gick jag t centrum för att träffa bästa Emelie och vi hade inget att göra så vi satt bara i centrum och och frös hehe... När vi suttit där i typ en halvtimme kom Venizelos och vi stog och pratade en stund sen drog han och då gick jag och Emelie oxå hem :O och nu ligger jag i min syrras säng och borde igentligen läsa men jag pallar värkligen inte -.-asso vi ska liksom läsa ca 50 sidor i "bröderna lejonhjärta" tills imorn FUCK MY LIFE !!!! Ajaaaa nu ska jag läsa och sen fixa mina naglar :D pussen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0