Dagens/veckans HAFF <33


Jennifer Westerlund
Sjuuuuukt söt tjej född 98 bor nånstans i stureby !? vet inte riktigt har kännt
henne i typ 1/2 år tror jag men hon är
rolig glad och letar kille!!!!!!! SÅ HAFFA HENNE <33

Jennifer Åkesson
Sjukt söt och rolig tjej jag lärde känna i sommras/höstas
hon är 96 bor i huddinge och letar efter ett SERIÖST förhållande med en kille
som INTE sviker hon behöver alltså det bästa så HAFFA HENNE <333

Petra Thor
Har typ aldrig riktikt lärt känna henne men hon är 96?? bor nånstans i Södertälje??
sjukt söt och ROLIG jag tror att hon letar efter ett seriöst förhållande SÅ HAFFA HENNE <333


Emelie Wigren
OMG boys väärldens hetaste bruuuuud född 97 bor i Älta och Bagis.
Hon har sjukt fin in och utsida HAFFA HENNE !! <333

Emma Lind
sjuuuukt gullig tjej som är född 97
och letar kille!!!! SÅ HAFFA HENNE !!! <333

Sååå nu har jag lagt ut dagens haff tror att det kommer bli veckans haff ist men aaa :D Haffa på nu killar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0