HEEEJ!!

heej nu sitter jag i min säng så alla vet haha men aaa iaf idag har jag varit i skolan och har haft TRÅK som vandligt men aja innan vi ska gå hem så börjar jag prata med min IDIOT till lärare som i stort sätt alla hatar men aaaaaa jag vet inte vad jag ska göra asso om han fortsätter hålla på kommer jag ge han en fet box och jag driver inte -.-' hahah har Emma som under stöd oxå så de e nice :D Ajaaa sen fick jag typ panik och hehe började böla... hahahaha tönt jag e men asso jag har haft så sjukt mkt problem med min agrition (stavning) så jag är rädd att jag ska skada någon när jag får panik :o iaf sen gick jag och emma och försökte fixa prao plats på ett dagis och då va tydligen chefen sjuk så vi fick deras nummer så imorn blir det att ringa dit :P hahah det roligaste va att när jag praoade där i tre dagar i sjuan så va jag tvungen att praoa på den finska avdelningen och så va det en as jobbig kille som blev typ kär i mig och gick runt mig drog i mig och typ slickade mig på mina armar oh grejer, och han va såklart när så va han med sin (mörkhyade) kompis så va åååh jag är kär i dig.. jätte kär åååhhhh så när vi skulle så så säger den andra ba åh jag vill pussa dig I munnen och smaka dig hihi jag vill smaka dina tuttor hahahha och så vill jag dra ner dina byxor och kolla din rumpa åhh din rumpa vill jag smaka hihihi hahahah !! ASSO OMG värsta peddot jag och emma stog och asgarvade hahah fyfan om vi måste praoa på hans avdelning asso HAHAHAH aja PUSSEN :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0