DÖD

Tjenis mikropenis nu ligger jag i min säng och dör... haha ne men jag har ont i huvet och mår illa har typ blivit smittad av min syrra som är sjuk -.- hehe även fast det är mitt fel för att jag vart fett mkt med henne idag :o yees men iaf min dator har vart sjuuukt seg och ibland stängs den av helt plötsligt utan andledning och om man inte har i laddaren så tar batteriet slut på 5 sekunder (bokstavligt) så jag har halft dampat sönder på den om och min kamera som oxå är trasig big FUCK till allt elektriskt skit som går sönder!! jaja idag har jag PLUGGAT matte och no vilket inte är dirrekt kul eftersom att jag har jobbat med det heeela veckan blää asso jag är sjuuukt seg på att jobba med skolarbetet och idag kom jag till diagnosen när i stort sätt hela åttan blev klara med diagnosen förra veckan hehe AWSOME liksom ??? hahah skit samma men jag va iaf i farsta en stund med mamma idag och vi köpte lite mat, godis och läst såklart (löördag) sen har jag köpt alla ♥ dag presenter till mina älsklingar :D hoppas de blir glada nu även fast det inte va världens finaste presenter :o nu pallar jag inte skriva mer så jag släner in en blid och säger PUSSEN <3 :*

haha flummbild jag tog med bästisen Emma <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0