tjo ko

hejsvej nu ligger jag och tittar på hannah montana hahhahah CP men ida va de fotbollsträning uch till en början men det va rätt så kul mm men  annars så har skolan faktiskt varit ganska rulig:) haha jag kom en timme försent hahahahaha dumma lilla jag men aa sen titta vi på en film om Indien "den gyllene stranden" eller nåt kmr nt ihåg men jag tror den hete så ;P sen skulle vi skriva anteckningar o grejer sen en beskrivning o sen frågor men det va ganska kul:) sen så i måndags när vi hade idrott spelade vi baseboll med canadensiska baseboll spelare as kul ju men aa det gjorde vi ida oxå och då fick man slå me klubba ni vet hahah jaja nu ska jag fixa lite grejer efter som mina dumma föreldrar tar min dator vid 21 varge kväll blä för dom hahah hej då

pusspuss/jossan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0