God morgon! :)

hejhej nu har jag precis ätit frukost men om 10 min ska jag t tuben för att möta upp mitt lag för att idag är det match:) har lite ont här och var menmen det e att spela fotboll det;)efter matchen ska jag tagga t farsta m mamma för att få den där jackan men hon vet nt om jag ska få den som sagt för hon tkr den e för dyr :P haha men jag ska försöka fixa bilder t bloggen men saken är att min mobil har ingen USB sladd :( så alla bilderna går nt att få över t datorn och min kamera fungerar nt i min laptop blä så då måste jag andvända familjens dator som e jätte trög ännu mer bläää  haha men nu ska jag på toa sen ska jag typ tagga

pusspuss//jossan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0