hade det bäst<3

heej idag va det ruuuligast imorse vaknade jag med nathalie, vi låg med datorn i ca 1 timme sen gick vi ner och åt frukost sen fixade vi oss sen taggade vi med mamma t farsta köpte två tröjor ett par byxor en tjock kofta :P jaa det blev inge skor idag men imorn ska vi kanske t länna (skopunkten) vi får se vi får se :O jaja det kanske kmr bilder senare vet nte om jag har blåtand på datorn annars ska jag skicka över bilder :) kom på att jag köpte minneskort oxå :D jag e jätte glad nu har längtat som fan efter det jaja sen när vi vart i farsta åkte vi hem jag duschade medans nathalie började fixa sejj sen taggade vi t sofie o sofies fest hade sjukt kul där sen i slutet blev det lite tråkigt så då gick jag, nathalie, philip, ludde och sofie/tilde in i ett rum och körde sanning och konka :D hade as kul men sen kom mina föreldrar och hemta mejj nattis och hanna :( jaja nu ligger jag och har tråk ska snart sova :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0