Rompah

Tjeenare små filurer ;)
Idag e det dags för hemfärd :O tåget går kl 16.53 så vi e hemma i stockholm kl ca 22.00 <3
Ja och som jag ksk sagt har jag fått ligga i soffan och mamma ensam i gästrummet som har 1 o 20 säng :P
men igår kväll va man så grym att jag över talade mamma att jag skulle få sova där :D men det roligaste va att jag va skit rädd att hon skulle ångra sejj så mitt i natten så la jag mejj lite på henne (nte med flit) och då hade ho n sagt "nemen jossan såhär kan du nte ligga!" då hade jag skrikit "förlåt förlåt förlåt förlåt" hahahahahahahah typ 300 ggr oxå haha men aa och imorse va jag as trött så hör jag mamma sjunga 7 sovare 7 sovare 7 sovare e jossan ahaha men jag vaknade nte sen kom johanna och skakade sängen och skrek "jordbävning jordbävning!!!" hhahah men vaknade jag neeeej sen typ 10 minuter senare (jag e jätte kiklig) så kmr hon och huger mejj i midjan om ni fattar ;) så då började jag gr*ta hehe...
jaa nu ska jag klä på mejj och mamma ska ha datorn :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0