OMG!!!!!!!!!!!!!!

Asså nu får det fucking vara nog aaaaaaaaaaaa döda mejj bara isället för att jag ska behöva plågas!! -.-
om det e nånting jag hatar e det skolan och jag skulle kunna bränna ner skolan om jag har tid och ork och snart har jag fucking det asså om ni undrar så ligger jag jävligt mkt efter och nu ska jag säga vad jag här för läxor tills på måndag -.-
jag har 2 engelska läxor 1 som jag precis blev klar med det va att översätta 14 meningar t engelska sen rätta och sen två frågor -.- den andra går ut på att jag ska översätta en cp text jag gjorde i skolan på 15 minuter vilket nte går så bra för jag suger på engelska sen har jag 4 missade reflektioner -.- hehe jaaa det e utvärderingar av veckan som jag totalt skitigt i men jag kmr få så fkn mkt skit för det så dom måste jag göra iaf den senaste missade och sen vare svenska prov i fredags men då var jag (sjuk) så det provet kmr jag ha på måndag oxå       ;( OCH TILL SIST MEN ABSOLUT NTE MINST ere en svenska läxa en bok som heter "HUNGERSPELEN"  som suger den har jag knappt läst i och jag fattar nte läxan ... jag ligger på sida 83 (jag låg på 71 för några timmar sen) aa och den ska jag läsa t sida 106 sen har vi en till läxa i den boken och det är den läxan jag nte fattar -.- asså jag fattar nte om jag ska läsa ut boken eller till sida 140 som typ alla säger men som nte står på skolans sida!!

SKOLAN SKA BRINNA NER TILL GRUNDEN NUUUUUU!!!!! //Jossan -.-

:D moahahahahahha

ta fart nu elden :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0