HEMMA!!!!!!!

hej era små korwar nu e jag hemma (änterligen!)
jaa som ni vet så var jag ju tvungen att sitta i det där förbannade tåget IGEN! -.-
och som det alltid blir med fuc*ing SJ är tåget försenat, när mamma och jag sitter och äter ringer nån skum från SJ och säger att tåget e trasigt så vi får åka med ett annat som går en timme senare men det innan va nte X2000
så vi skulle komma hem samma tid ändå (för de innan va nte X2000) men gjorde vi det neeeej för tåget kom 20 minuter senare och sen på vägen blev det yterligare 20 minuter så 40 minuter senare kom vi hem :( iaf så på tåget va jag tvungen att sitta baklänges så man va ju nte så jä*la nära på att spy heller för tåget gungade ju nte heller -.-  men men sånt e livet :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0