Hemma från en regnig shopping dag

ja rubriken säger väl det mästa ;) vi kom nyss hem från stan här i växjö :D ja som ni kanske vet e jag hemma hos min syrra och hennes boyfriens lägenhet i växjö :O
lista på alla dagen köp :
*Rosa benvärmare - från lindex
*en vit bh - från lindex
*svarta legings - från gina tricot
*rosa tjocktröja - från gina tricot (med text "love me hood" (vet nte vad det ska betyda))
*svart mössa med rosa bollar :) - från BIK BOK  :D
ja de va allt men vi hittade nte vantar så det får vänta tills sthlm :( sen e det ju så att min morsa e så fu**ing hemsk så hon ska tvinga på mejj bajs fula REFLEXER !!! men nu e det så att jag nte kmr ha reflex om jag nte får skit söta smilis reflexer från clas olsson :) men vi får se ;)


Kommentarer
Postat av: Nathalie

jossan du menar nog love MY hood och inte ME hood.

Det betyder älskar min tjocktröja typ .. :p

Eller hood är egentligen som en luva eller vad man ska säga men såna tjocktröjer heter hoods

2010-11-03 @ 22:25:54
URL: http://lifeandreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0