FÖRLÅT

FÖRLÅT för att jag aldrig bloggar men jag har bytt lösenord typ 20 ggr och sen glömde jag det jag har nu så aa har då nte kunnat blogga men nu kom jag på vad det va :D <3
men iaf nu sitter jag med min korw och chillar -.- i mitt rum som idag ska städas och julpyntas :) ♥
igår hade vi det fu*king KUNG! ahahaha vi taggade t hennes mammas jobb och åt mat där och sen taggade vi t mejj åt nån gelé grej som faktiskt va ganska god haha men det tyckte inte Emy men ändå hah efter det tittade vi på nån film sen somnade vi hehe. juste och innan vi taggade t hennes mamma och åt så gjorde vi ansikts mask haha
nu ska vi måla naglarna hehe så vi höres? senare

bild på mejj med masken

hahahahahhahahah vacker

NOT!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0