:(((

hejh bajamajor nu sitter jag i mitt rum och försöker ha hemstudiedag (vilket nte går så speciellt bra hehe)
jaja imorse vaknade jag 07.45 somnáde igen kl 08.28 klädde på mejj sen taggade jag t skolan och hämtade uppgifterna för dagen och min bok som jag ska läsa i till sidan 228 typ och jag ligger på sida 137 :( aj aj
och just nu ritar jag en surrialist bild t den andra uppgiften -.- jaja, när jag e klar ska jag typ träffa emelie o alex annars ksk jag träffar sofie som jag åter igen bråkar med :( eller vi blev typ sams igår men aa inte helt :(

hahah min  och filips konversation :P

haha det syns knappt vare står men aa skiter it :O

nu ska jag fortsätta jobba


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0