bääst! <3

tju bree alla cuulingar hehe nu ligger jag och har precis tittat på dear john eller hur det nu stavas haha
iaf jag oh nattis hade kuuuligt ida hahah vi va hemma hos mejj sen skulle vi ut och åka pulka men sen pallade vi nte hahah men då hyrde vi en film på syrrans tv istället hhaahhaa men sen så skulle vi laga mat och det gick ju JÄTTE bra he he or not hahah typ lök i hela köket makaroner på hela golvet och ost sen va det en stor pöl med ägg/mjölk blndning på bordet ¤nattis¤ -.- hahahahahahhaah sen va nattis tvungen att gå hem så hon han nte äta hos mejj men aa mamma tyckte maten va såååå god hhaha hon sa att det va den godaste makaronipudding hon nååågonsin ätigt hahahhahha men det stämde nog nte hahah men jag vet nte ksk det va så gott hah jaja nu ska jag titta på CSI kanal 5 yeaa youu knoww haha pöss^^y


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0