tja fan!!!

hej hopp lilla snopp nu ligger jag i min säng och äter godis -.- haha men aah .
igår va jag hemma heeeela dagen och låg halv död i soffan med datorn i knät hahah men iaf idag vaknade jag **.** hahah ni behöver nte veta att jag vaknade 13.10 elr ?? hahah men det värsta va att kl 14 skulle vi åka/vara hemma hos min farmor haha och jag skulle hinna duscha (stava jag rätt ne?_) aja vi kom vid ca 14.30 ist hahh men men´jag ska nog nte göra nått mer idag men imorgon ska jag och Emelie pemelie bebis åka t farsta och köpa lite saker och jag ska lämna tbx lite oxå x).
jag har oxå bestämt att ha tema veckor :D för er som nte vet vad det e så e det tex en kompis vecka då kmr jag fixa en header t temat och bara ha inlägg om kompisar elr förredetta kompisar :D elr ksk en hiss/diss vecka ? :D vi får se :P nu pallar jag nte skriva mer för jag ska börja med headerna nu för imorgon börjar det första temat :D ni får sen vad det blir sen då :DDD <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0