sorry ;@

ehhhm sry för att jag aldrig bloggar (IGEN) hehe men jag har nu sagt t mejj själv att om ni vill läsa min blogg får ni faktiskt vara berädda på att det nte alltid kmr finnas nya inlägg ;) <3 men iaf igår va det föreldraredovisning i skolan då och mina föreldrar kom såklart lite sent så dom missade min första redovisning :( men det gjorde nte så mkt för det gick nte så speciellt bra hehe menmen nu ska jag snart ut oh träffa emy och lisa ksk nån mer oxå men iaf tror att det blir att jag sover hos nå av dom eller tvärt om :D bye


Kommentarer
Postat av: En sak (Emy) ;;)

Vi slaggar hos mig?? Lisa kunde inte men Sara o Nells kommer. Vi kan väll hyra en film eller något ;;)

2010-12-10 @ 14:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0