money money money :D

tjue bree nu kmr ett normalt inlägg för idag :D
yeaah idag har jag jobbat :P och för eran information så jobbar jag 1 gång i månaden och får en lön på 396 kr :D
och om nån e pank så kan man alltid jobba med mejj och då känar man 150 kr :D om ni nte vet så jobbar jag med att dela ut hyres avier i tyresö <3 nästa vecka blir det ett undantag och jag kmr värkligen behöva nån som hjälper mejj för det är jätte mkt att dela ut och jag kmr få ganska mkt mer i lön jag vet nte exakt ännu men jag vet att det kmr vara mellan 500 och 1000 :D mer information kmr t den som vill hänga med så om du e intresserad så messa eller ring mejj :P <333 aahh när jag hade jobbat så kom mamma och hämtade mejj och så åkte vi åh köpte julgran :D sen storhandlade vi på hemköp :) men nu pallar jag nte blogga mer byee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0