Blogg pausen e över :D

ja rubriken säger väl dte mästa elr?????? haha...
nu sitter jag iaf i våran nyyya soffa :) mamma har tjatat påen ny soffa i flera år och pappa har nte tyckt det men nu har familjen övertalat hnm :D ni kmr få bild sen men nu har jag ingen kamera orkar nte hämta den...
mm .. nu ska vi snart äta men först ska jag skriva lite om vad som hänt under bloggpausen :o
aa i torsdags åkte min syrra och hennes kille t london och sen va det strul men flyggrejsimojs nånting så dom skulle nte kommit hem för ens den 28/12 men som tur va så hittade mamma ett plan som åkte t köpenhamn så fick dom flyga t sthlm sen så sov dom hos oss sen taggade dom t skavsta där deras bil står johanna skulle igenterligen stanna här i stockholm men hon skulle jobba natt och komma tbx hit imorn haha jaa nu har jag väl inge mer att säga :o så bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0